[quads id=3]
May 22, 2019
23 Views
0 0

Best Words Quote

Written by
[quads id=3]

Comments to Best Words Quote

25
Leave a Reply

avatar
25 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Avatar Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Anonymous
Guest
Anonymous

You need money πŸ’΅πŸ’΅ then you will have love , passport and happiness πŸ˜‚πŸ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Money actually

Anonymous
Guest
Anonymous

Don’t forget the moneyz, you’re gonna need the moneyz

Anonymous
Guest
Anonymous

Riiiight. I’ll just jump on my Unicorn and get going! πŸ™„

Anonymous
Guest
Anonymous

Can I pay my flight with passports? I’m a bit short on love this week…

Anonymous
Guest
Anonymous

Oh yeah. What about fuck loads of money. Chaaaa

Anonymous
Guest
Anonymous

And 20k a week working 15 hours

Anonymous
Guest
Anonymous

And fuck loads of money but yeah sure…

Anonymous
Guest
Anonymous

Time and money to actually use the passport would be good lol

Anonymous
Guest
Anonymous

Literally. Because my fiancΓ© lives in a different country lmao

Anonymous
Guest
Anonymous

Read “WLAN Passwort” while i swiped. My bad ^^

Anonymous
Guest
Anonymous

You’re also going to need clothing… this isn’t naked and afraid. πŸ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Actually all you need is money and a passport… what’s love got to do with it? Lol

Anonymous
Guest
Anonymous

As long as the love is from a very rich person.

Anonymous
Guest
Anonymous

Is Word Porn gonna provide me with Visa and Money? Is that it? πŸ˜‘πŸ˜‘πŸ˜‘

This is 21st century. Fucked up times. Not some 2000 BC, go wherever you like.

Anonymous
Guest
Anonymous

“Hi, I like to book a flight to the Bahamas.
Payment? Sure, I’ve got lots of love!”

Anonymous
Guest
Anonymous

I’m plenty happy with the passport and enough money to enjoy it

Anonymous
Guest
Anonymous

I love myself and have a passport, is enough..? πŸ˜‰

Anonymous
Guest
Anonymous

Lmao. Love sure. Passport is 100% useless without money though 🀣🀣🀣. Even if you plan to take some epic journey on foot ya still need shoes 🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

A JOB and a passport πŸ€™πŸΌπŸ€™πŸΌ
And LOVE would be the icing on the cake 😌

Anonymous
Guest
Anonymous

When you have both love and passport but still need visa..🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

I have love can someone pliz come with the passports

Anonymous
Guest
Anonymous

Anna I have both. Thank you for filling my life with love and happiness.

Anonymous
Guest
Anonymous

You forgot the most important one… money!

Anonymous
Guest
Anonymous

Vaccinations unless you wanna have a good time with the good old Malaria